ASO Wachowiak jest pierwszą i obecnie jedyną w Polsce firmą oferującą pełne naprawy wtryskiwaczy Bosch Common Rail wykonywane zgodnie z technologją firmy Bosch.

Naprawy wtryskiwaczy Delphi Common Rail z paskiem kodowym C3I oraz pompowtryskiwaczy Delphi E1 do samochodów Volvo FH-12 i FH-16 w ASO Wachowiak są już dostępne.

sprzedaż
23 czerwiec 2017,  

Warto wiedzieć



Kierownik transportu

 

Jednym z tematów najbardziej interesujących kierowników transportu (czyli osób najbardziej zainteresowanych w bezawaryjnej pracy samochodów) jest określenie przyczyn i powodów powstania usterek w użytkowanych samochodach. Wielu z nich uważa, iż takie określenie jest rzeczą oczywistą i musi być zawarte w każdej wykonywanej usłudze naprawczej.

Takie rozumowanie nie rzadko stanowi duży problem we współpracy pomiędzy zleceniodawcą a serwisem naprawczym, i nie tyle natury marketingowej, ile technicznej.

 

Należy zaznaczyć, iż procedury diagnostyczno-weryfikacyjne wykonywane są w ramach świadczonych usług naprawczych w celu określenia: stanu technicznego podzespołów, obecności w podzespołąch uszkodzonych i nadmiernie zużytych części, określenia opłacalności naprawy i kosztorysu.

W związku z powyższym, określenie przyczyn usterek podzespołó jest automatycznie zawarte w wykonywanych czynnościach uprzedzających naprawę.

 

Inaczej wygląda sprawa określenia powodu powstania usterki, ponieważ takie określenie wymaga zastosowania innych procedur, zawierających szerszy zestaw czynności diagnostyczno-weryfikacyjnych niezbędnych do wykonania. Wykonanie tych czynności musi bezwarunkowo nastąpić przed rozpoczęciem wykonania czynności naprawczych. Pod każdym względem jest to osobna usługa, która może być wykonana na odpowiednie (lub dodatkowe) zlecenie oraz za dodatkową opłatą.

 

Warto również pamiętać, iż: niewłaściwe serwisowanie pojazdów, oszczędzanie na  środkach eksploatacyjnych i szybkozużywających się częściach zamiennych ( w tym przede wszystkim  na filtrach), stosowanie paliwa niskiej jakości lub paliwa niewłaściwego dla danego pojazdu, niewykonanie napraw kompleksowych w uszkodzonych pojazdach, ma wpływ na koszty eksploatacji i okresy bezawaryjnej pracy.